Jak může incentivní cesta vypadat?

1. den na cestě

LET: Klientům zajistíme letenky a to buď individuální, pokud jsou z různých destinací, nebo zařídíme skupinovou rezervaci v případě společného letu. Skupinové rezervace mají výhodu jednotné ceny a možnosti měnit a dodávat jména až několik hodin před odletem.

TRANSFERS: Po příletu na letiště jsou klienti přivítáni/ s jmény, logem společnosti/ v příletové hale a dle počtu přepraveni osobními vozy, minibusy, autobusy do hotelu. V případě dlouhého letu a času oběda/večeře je pro klienty zajištěno občerstvení.

HOTEL CHECK-IN: Po příjezdu na hotel, který se vždy snažíme alokovat tak, aby cesta z letiště netrvala déle než 1,5hodiny, ideálně 40-60minut, jsou klienti přivítání v hotelové hale a zacheckování na pokoj. Většinou je připraven samostatný welcome desk s již nachystanými klíči od pokoje a od hostesek či event managera každý obdrží drobný dárek, vizitku na krk a welcome drink. Samozřejmostí je obrandování welcome desku v barvách loga klienta a v přídě zájmu zajištění speciální výzdoby v duchu akce.

RECEPCE: Recepce v podobě slavnostního společného přípitku. Jde o první příležitost se setkat s ostatními při zdvořilostní konverzaci. V mnoha případech se tato část odehrává na terase hotelu s možností živé muziky, či v podobě jakéhokoliv zpestření této úvodní společné chvíle.

VEČEŘE: Večeře v den příletu se odehrává ve většině případů v hotelu, vzhledem k únavě z cestování. Tuto první večeři doporučujme vždy alokovat do mimořádného prostředí hotelu, jako je napříkad terasa s výhledem na moře. Samozřejmostí je zajištění ozvučení a průběhu úvodních slov generální manažera, či zástupce firmy, který klienty na tuto incentivní cestu pozval.

DRINK PO VEČEŘI: Obvykle jde v případě první noci jen o velmi neformální setkání u drinku v hotelovém baru, či lobby baru, vzhledem k tomu, že většina lidí je unavena z cestování a letu. Samozřejmě dle přání klienta lze doplnit o organizovaný cocktail bar, zpestřit vystoupením, či diskotékou, karaoke, atd.

2. den

SNÍDANĚ: Snídaně v hotelu, po které následuje krátká informativní schůzka týkající se programu následujích dní.

EXCURSE:  Návštěva lokální atrakce či zajímavého místa v okolí. Jde většinou o kulturní zážitek, či návštěva turisticky oblíbeného cíle, nebo přírodního úkazu v blízkém okolí hotelu.

LUNCH: Oběd je zpravidla zajištěn na atraktivním místě v lokalitě, kde probíhal předchozí program. Dle lokality je často řešeno kreativně a originálně, například v případě túry v přírodě, je zorganizován stylový piknik v přírodě.

Aktivity:  Odpolední aktivity jsou vhodným řešením pro aktivnější jedince. Většinou jde například o vodní aktivity na pláži jako paddle boardy, sea kajaky, vodní skútry atd.Vždy je dobré myslet také na ty, kteří se například nerozhodnou pro náročnější sportovní aktivitu s kolegy a mít připraven alternativní program v podobě welness či jiné relax činnost.

VĚČEŘE: Večeře druhý den je obvykle spojena s programem tohoto dne a uzavírá den, obvykle mimo hotel v některé ze zajímavých restaurací, tedy mim hotel. Večeři je dobré koncipovat velmi originálně, například na jihu Španělska v býčí aréně s vystoupením toreadora za doprovodu stylové španělské živé hudby.

NIGHTCLUB / discotÉKA/BAR : Možnost pokračovat v lokálním klubu, či diskotéce. Většinou je preference neuzavírat zcela společnost a nechat tuto možnost přístupnou také veřejnosti.

3. den

SNÍDANĚ: Snídaně v hotelu, po které následuje krátká informativní schůzka týkající se programu dne.

EXKURZE/ AKTIVITY: MProgram zcela dle výběru klienta většinou jde o výběr mezi kulturou, sportem, historií, zážitkem ve formě například rafting na divoké řece, segway tour městem s průvodcem, návštěva historického objektu, kulinářského workshopu s lokálními šéfkuchaři, výlet na lofi po pobřeží, či zábavná plavba katamaránem, možostí je nespočet a vždy se zcela přizpůsobí program požadavkům klienta.

LUNCH: Oběd je zpravidla zajištěn na atraktivním místě v lokalitě, kde probíhal předchozí program. Dle lokality je často řešeno kreativně a originálně, například ve formě kulinářskéhho workshopu, kdy si klienti oběd připraví sami.

TEAM BUILDING/ VOLNÝ ČAS: Mnoho klient zakomponuje do programu také stmelovací část a to program, který je nejen spojen se zážitkem, ale také s prvkem týmové spolupráce. Část klientů vsak tento den preferuje zcela volné odpoledne, kdy může být pouze pro zájemce zařízen například transport do nákupního centra.

GALAVEČEŘE/CEREMONIE: Někteří klienti začleňují gala večer a ceremonii či ocenění těch nej zaměstnanců/partnerů na začátek eventu, někteří na konec, ať vyberete jakoukoliv variantu, my Vám zajistíme vše s tím spojené – ozvučení, nasvětlení, ceny, diplomy, trofeje, květiny, informační tisky na stoly, ubrusy a jakoukoliv výzdobu či dekoraci do sálu, kde ceremonie probíhá. To samé se týká galavečeře.

Cesta zpět

Na cestě zpět jsou opět zajištěny veškeré transporty, asistence při check-out, balíčky na cestu s občerstvením a předání památkových fotografií ve stylovém rámečku při odjezdu.

Toto je samozřejmě pouze ukázka jak obvykle incentivní cesta vypadá. Je úkolem každé eventové agentury, aby tento event byl nezapomenutelný, plný nevšedních zážitků a neopakovatelných chvil. Tento úkol je o to těžší, pokud je cílem každý rok připravit něco jiného a originálnějšího. Vzhledem k trvalým a dlouhodobým vztahům s našimi klienty si dovolíme říci, že se nám tento faktor daří 100% plnit.